Krio-dermatochirurgia
Zabieg krio-dermatochirurgii w większości przypadków nie wymaga znieczulenia.
Zapisy  kontakt
O mnie   przeczytaj więcej
Czas zabiegu:
Różnie
Wizyty kontrolne:
Znieczulenie:
Miejscowe
Rekonwalescencja:
Brak
Pobierz zgodę na zabieg
Pobierz i wypełnij ankietę
Przebieg zabiegu

Po zamrożeniu zniszczone chore tkanki ulegają rozpadowi, a zdrowa tkanka ulega prawidłowej odbudowie, bez zwłóknień lub ubytków. Powstała blizna jest elastyczna, mało widoczna, z dobrymi efektami kosmetycznymi, które byłoby trudno osiągnąć stosując inne metody.

Wskazania

Brodawki zwykłe tzw. kurzajki, brodawki płaskie, włókniaki, brodawki łojotokowe, niektóre znamiona, odciski, blizny – zwłaszcza przerosłe, zwłókniałe i nieregularne, zmiany naczyniowe – naczyniaki, rozszerzone naczynia krwionośne, zmiany trądzikowe, łysienie plackowate (kriostymulacja).

Przeciwwskazania

Ciąża, laktacja, choroba nowotworowa, ostre zakażenia wirusowe, zakażenie wirusem HIV, choroby autoimmunologiczne, stosowanie leków immunosupresyjnych, zaburzenia krzepliwości krwi oraz przyjmowanie leków, które wydłużają czas krwawienia (leki przeciwzakrzepowe).

Przebieg zabiegu

Zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym. Zmiana skórna zostaje usunięta za pomocą kriosondy. Zabieg kończy założenie opatrunku. Taki tryb postępowania ze zmianami skórnymi pozwala uzyskać doskonały efekt leczniczy i estetyczny.

Powtarzalność zabiegów

W zależności od potrzeb pacjenta.

W zależności od potrzeb pacjenta

Prawidłowo przeprowadzony zabieg jest całkowicie bezpieczny.

Powrót do codziennej aktywności

Powrót do codziennej aktywności następuje natychmiast. Po zabiegu może pojawić się zaczerwienienie, obrzęk, lekki ból. Znikają one zazwyczaj w ciągu kilku dni.

Zalecenia po zabiegu

– unikanie ekspozycji na promieniowanie UV;
– unikanie sauny i solarium;
– unikanie ekspozycji na bardzo zimne powietrze.